Om lid te worden kunt u zich via de download onder aan deze pagina aanmelden. Het is goed om de volgende informatie even door te nemen:

Een  lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december. Tussentijds lid worden is mogelijk. Tussentijds opzeggen niet.
O Opzeggen/afmelden/beëindigen/stopzetten lidmaatschap dient te gebeuren voor 1 oktober per mail.
O Als een lid op 1 januari 40 jaar of ouder is, worden obligaties in rekening gebracht.
O Als een lid op 1 januari 30 jaar of ouder is, wordt entreefee in rekening gebracht.
Uitzondering: wordt u 30 jaar en bent u reeds vier jaar onafgebroken lid geweest dan bent u geen entreegeld verschuldigd.
O Als u kiest voor maandelijkse betalingen, betaalt u € 3,– administratiekosten per maand.
O U betaalt jaarlijks een bijdrage voor gebruik van de driving range.
O Eveneens betaalt u jaarlijks een NGF-bijdrage.
O Leden (behalve jeugdleden, startende golfers, buitenleden en aspirantleden) betalen jaarlijks een cateringbijdrage.
Dit is te gebruiken voor eigen consumpties in ons clubhuis in het betreffende kalenderjaar. U ontvangt hiervoor een QR-code van de medewerkers in de brasserie.
Heeft u aan het eind van een jaar de jaarlijkse cateringbijdrage niet of niet geheel geconsumeerd, vervalt deze aan de pachter. In de loop van het jaar gedane opwaarderingen vervallen niet en worden automatisch doorgevoerd naar het volgende jaar.
O We hebben een ruim en divers aanbod aan wedstrijden. Behalve clubkampioenschappen en maandbekers zijn er ook diverse funwedstrijden, jeugd- en avondwedstrijden. Gedurende het hele jaar hebben we iedere dinsdagochtend ‘Damesdag’ en iedere woensdagochtend ‘Herendag’.

Aanmelden voor één van onze abonnementen?

Aanmelden jeugdlid

Voor jeugdleden tot en met 18 jaar hebben we ook het telefoonnummer van een van de ouders/verzorgers nodig.