Spelen tegen introductietarief in Glimmen

Op 10, 11 en 12 mei 2024 is onze baan gesloten omdat we dan het Lauswolt Open organiseren. Onze leden kunnen dan dus niet bij ons spelen, wel spotten maar dat is een ander verhaal.

Gelukkig hebben we goede ‘buren’ aan de Noord-Nederlandse Golf & Country Club in Glimmen. Ook dit jaar kunnen onze leden op vertoon van hun digitale NGF-pas tegen introductietarief spelen in Glimmen. Van tevoren moet wel met de golfclub in Glimmen gebeld worden om een starttijd af te spreken. En ook bij hen geldt: vol = vol.

Introductietarieven
€ 30,- voor 9 holes
€ 45,- voor 18 holes

Dit zijn de gegevens om te bellen of te mailen:
Noord-Nederlandse Golf & Country Club
Pollselaan 5