Bezoekers

Golfers met een handicap zijn van harte welkom voor een rondje golf. Bij de greenfee zijn gratis oefenballen op de driving range inbegrepen. Wilt u 9 of 18 holes spelen dan kunt u van maandag tot en met vrijdag bij het secretariaat informeren naar de speelmogelijkheden, via 0512 38 35 90 / 1.

Op vrijdag, zaterdag en zondag hebben leden en gasten een starttijd. De overige dagen komen leden wanneer de baan beschikbaar is. Ze ritsen zoveel mogelijk met de gasten die op deze dagen een richttijd hebben ontvangen.

De ingang van ons parkeerterrein ligt aan de Van Harinxmaweg (8-A), te herkennen aan de wapperende golfvlag. Hier kunt u gratis parkeren. Voor het opladen van een elektrische auto hebben we vier oplaadpalen.

’s Avonds en in het weekend is het secretariaat gesloten. U kunt dan – naast hapjes, drankjes en heerlijke maaltijden – voor greenfeekaarten terecht in onze brasserie.

U wilt een starttijd afspreken? Mail ons en wij kijken naar de mogelijkheden.

Aanvraag Golfclub Lauswolt