Wanneer je fanatiek speelt en oefent, zal je handicap steeds verder dalen. Dan vind je het vast ook leuk om aan jeugdwedstrijden mee te doen en kom je misschien wel in aanmerking om voor onze golfclub jeugdcompetitie te gaan spelen.

Jeugdcompetitie
Als je competitie wil spelen dan kijkt de jeugdcommissie of er een geschikt team is voor jou om mee te kunnen doen. Je speelt dan met je team een aantal wedstrijden op en tegen andere golfclubs. In het begin zijn die meestal allemaal in Noord Nederland.