In onze driving range zijn de elf handicarts gestald die u kunt huren. In het clubhuis betaalt u voor de handicart en haalt u de sleutel op. U wandelt daarna weer terug naar de driving range (of u vraagt een medespeler dit voor u te doen) en haalt daar zelf de cart op. Na het golfen brengt u zelf de cart weer terug in de stalling.
Om de cart weer opgeladen te hebben voor een volgende speler, stopt u de stekker goed in de oplader. Wacht tot u een bevestigingsgeluid hoort. Dan gaat het opladen naar wens.

We hebben de handicarts ingericht met een GPS-systeem. Dit betekent dat bepaalde kwetsbare gebieden in de baan zijn geblokkeerd. Op iedere hole zijn zones geprogrammeerd waar de handicarts niet mogen rijden, of waar een snelheidsbeperking geldt. De carts rijden normaliter langzaam en als u ergens rijdt waar u niet mag rijden, gaat de cart nog langzamer rijden. U kunt dan beter achteruit gaan en een nieuwe weg inslaan.

Huurpijs
Een cart kost € 25,– U mag er dan alleen in rijden of met twee personen. Het maakt niet uit of u 9 of 18 holes golft. Als u lid bent van de Stichting Handicart, heeft u een handicartpas ontvangen en kunt u tegen een gereduceerd tarief een handicart bij ons huren.

Reserveren via Mijn Handicart
Behalve de handicartpas heeft u een inlog voor ‘Mijn Handicart‘ ontvangen. Hiermee kunt u thuis een handicart reserveren voor een rondje golf bij ons op de baan. Heeft u een reservering gemaakt en wilt u die annuleren, kan dat ook via Mijn Handicart.

Geen lid van de Stichting Handicart
Bent u niet in het bezit van een handicartpas dan kunt u een cart huren voor € 25,00. Dit kunt u van tevoren telefonisch regelen door te bellen met het secretariaat via 0512 38 35 90/1. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur.

Handicarts wel of niet in de baan
Houd zelf de baanstatus op onze website in de gaten of handicarts in de baan zijn toegestaan. Iedere ochtend om 8.30 uur is de baanstatus voor die dag bijgewerkt.

U kunt donateur worden van de Stichting Handicart en een pas aanvragen.