Meedoen aan de informele gezellige wedstrijden van de bedrijvencompetitie en de bijbehorende horeca-activiteiten? Aanmelden voor deze bedrijvencompetitie van 2024 kan tot 1 april.

We organiseren drie 18 en drie 9 holes wedstrijden
Onze bedrijvencompetitie kent een afwisseling van 18 holes en 9 holes. De openingswedstrijd is traditioneel 18 holes, Match Play in teams.
De andere 18 holes wedstrijden spelen we in klassieke varianten zoals Texas Scramble. De 9 holes wedstrijden zijn een nader in te vullen speelse variant.

Data
De bedrijvencompetitie wordt gespeeld op woensdagmiddagen.

10 april week 15 18 holes
15 mei week 20 9 holes
5 juni week 23 18 holes
3 juli week 27 9 holes
11 september week 37 18 holes
9 oktober week 41 9 holes

Deelname

Aan onze bedrijvencompetitie kunnen sponsoren en bedrijfsleden meedoen. Van harte welkom zijn ook ‘gewone’ leden van onze golfclub met een zakelijke achtergrond.

Ontvangst
De ontvangst van de 18 holes wedstrijden is vanaf 13.15 uur met koffie en iets erbij. Welkom en wedstrijduitleg rond 14.15 uur.
Bij 9 holes is de ontvangst om 14.15 uur en de wedstrijduitleg rond 15.15 uur. De wedstrijden sluiten we af met een gezamenlijk dinerbuffet, een BBQ of een walking diner.

Elk bedrijf vormt een team van twee
De basis spelvorm is Greensome in teams van twee. Elk bedrijf vormt een eigen team. 18 holes wedstrijden spelen we in klassieke varianten: Match Play en Texas Scramble. De 9 holes wedstrijden kennen af en toe een nader te bepalen speelse toevoeging. We zorgen voor leuke prijzen per wedstrijd. Bij de slotwedstrijd reiken we de jaarbeker uit voor het beste team van het seizoen.

Kosten deelname (inclusief maaltijden en comsumpties)
Bedrijfsleden
Deelname aan de bedrijvencompetitie staat open voor bedrijfsleden. Voor bedrijfsleden geldt dat het eerste team in de jaarlijkse contributie van ‘Pakket B’ is inbegrepen. Voor een tweede team betaalt u een bijdrage van € 830,-.

Gewone leden met een zakelijke achtergrond
Gewone leden met een zakelijke achtergrond zijn ook van harte welkom. Zij betalen een tarief van € 830,- per team van twee personen.

Wedstrijdleiding
De wedstrijdleiding is in de vertrouwde handen van Dick Ringeling, 06 55 11 28 11 en Albert Broer, 06 50 89 81 50.

We hopen dat het een prachtig, gezellig en succesvol (golf)jaar mag zijn.