Golfschool

Onze golfprofessionals verzorgen golflessen op de driving range of in de baan. Derden – die niet verbonden zijn aan de golfschool – geven geen les of training bij ons op de golfclub.

De golfschool heeft in de driving range een prachtige lesruimte waar met apparatuur in detail gemeten kan worden hoe de club de bal raakt. Dit gecombineerd met twee hogesnelheidscamera’s kan de golfer beter inzicht krijgen waar zijn/haar verbeterpunten in het golfspel liggen.

Driving range
Het gebouw heeft een afgesloten hal met ballenbak en toiletten. Via deze hal krijgt u toegang tot de afslagplaatsen, de lesruimtes van de pro en de afgesloten tassenberging. Leden mogen gratis trainen op onze driving range.
Op de driving range is verlichting zodat onze leden ook in de avonduren kunnen oefenen. De lampen branden van maandag tot en met vrijdag uiterlijk tot 21.00 uur. Op zaterdag en zondag is de driving range niet verlicht.

Gasten die een handicap hebben, kunnen tussen 9.00 en 16.30 uur betalen bij het secretariaat of in de Brasserie € 13,- per keer. Volwassenen en jeugdleden die geen handicap hebben, mogen niet langer bij ons oefenen. Alleen samen met een lid van onze golfclub mogen ze tegen betaling komen oefenen.

80% ballen
Onze driving range-ballen zijn 80% ballen. Dat wil zeggen dat de ballen 20% minder ver vliegen dan de bal waarmee u normaliter speelt. Tot ca. 100 meter zult u er weinig van merken. Hoe goed u ook kunt slaan, u mag niet over het hek slaan. Achter dit hek ligt namelijk een wandel- en fietspad dat veelvuldig gebruikt wordt. We willen ongelukken voorkomen dus houd u in als u ver kunt slaan.