Binnen de golfclub en de golfschool bieden we ook graag tijd en ruimte voor de jeugd. Op dit moment zijn er ongeveer vijf trainingsgroepen per week op de golfschool, voor jeugd in verschillende leeftijdscategorieën. Deze jeugdtrainingen (ongeveer 20 per jaar) zijn inbegrepen in je lidmaatschap. Verder organiseert de jeugdcommissie jaarlijks leuke wedstrijden speciaal voor de jeugd.

Wist je trouwens dat ons 1e jeugdteam in 2023 kampioen in de 1e klasse is geworden en gepromoveerd is naar de hoofdklasse in 2024?

Kom ook eens kijken of golfen op Lauswolt iets voor je is. Neem contact via een mail naar de jeugdcommissie.

Wil je je meteen aanmelden, vul dan dit formulier in.