Enige regels zijn op onze golfclub ook niet te voorkomen. Ze verschillen niet zoveel van andere golfclubs maar neem ze toch even door.

Clubhuis

• Toegang tot het clubhuis hebben leden, hun introducés, gasten van de club (greenfee spelers), de professionals, startende golfers en deelnemers aan een clinic;
  • Correcte kleding en (schoon) schoeisel zijn vereist;
  • Petten, kleppen en jassen worden in de kleedkamer of in de garderobe opgehangen;
  • Bagage hoort niet onder de kapstok in de garderobe maar in de kleedkamer;
  • Het gebruik van mobiele telefoons is uitsluitend toegestaan aan de voorzijde van het clubhuis (het Amaliaplein);
  • In het algemeen zijn huisdieren niet toegestaan in het clubhuis (en in de baan). Uitzonderingen worden gemaakt voor wie het in bepaalde gevallen nodig is hun huisdier mee te nemen;
  • Het is niet toegestaan meegebrachte dranken en etenswaren in het clubhuis te gebruiken;
  • Het is in het clubhuis, op het terras en in de baan niet toegestaan om te roken. Rechts van het clubhuis is een rookplek ingericht.

Kleedkamers en tassenberging

• De kleedkamers zijn in beginsel alleen toegankelijk voor spelers;
  • Handdoeken zijn eigendom van de club en blijven in de kleedkamer;
  • Voor de verhuur van de kluisjes kunt u terecht bij secretariaat;
  • Lockers en open bergplaatsen voor golftassen en trolleys worden door het secretariaat uitgegeven.

Parkeren

• Parkeren voor leden en bezoekers is uitsluitend toegestaan op ons eigen parkeerterrein bij de weg;
  • Het parkeerterrein van Hotel Lauswolt staat niet tot onze beschikking (u riskeert een wielklem);
  • De laad-en-los plek bij de afslag van hole 1 is uitsluitend voor deze activiteit bedoeld.
    Na kort gebruik moet de auto alsnog naar het grote parkeerterrein van de club.

Belangrijk

• Bij nood belt u 112 en/of het noodnummer van de golfclub 06 22 68 52 95.

Local rules en zo