Speelmogelijkheden competitie

We hebben op onze golfclub 18 teams die aan de voorjaarscompetitie van de NGF meedoen. Er wordt al driftig gezamenlijk en soms ook individueel getraind bij de Golfschool onder leiding van Djur en Tim. Ook zien we geregeld groepjes door de baan gaan om de verschillende spelvormen te oefenen. De wedstrijden starten vanaf 4 april en lopen door tot begin mei. Op 2 juni zijn onze twee jeugdteams gastheer

Op dagen dat onze eigen teams gastvrouw of gastheer zijn, is de baan vooral beschikbaar voor deze wedstrijden. Onze eigen teams spelen dan niet mee maar ontvangen de teams uit hun poule.
Er zijn teams die 18 holes spelen, 27 holes spelen, ’s ochtends 9 holes en dan ’s middags 18 holes, maar er zijn ook twee senioren teams en één jeugdteams die 36 holes spelen. Die spelen dus ’s ochtends 18 en ’s middags 18 holes.

Wilt u weten op welke dagen er bij ons op de club gespeeld wordt? Bekijk dan de afbeelding met de gele vlakken.

Op basis van voorgaande jaren, hebben we teesluitingen gemaakt die u in het starttijdenprogramma zult terugzien. U begrijpt dat deze teesluitingen ruim zijn genomen omdat we nooit precies weten hoe de wedstrijden verlopen. Op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u via de app, zoals gebruikelijk, een starttijd boeken. Op donderdagen wordt ook competitie gespeeld en hoeft u geen starttijd te boeken. Toch zijn ook dan de beperkte speelmogelijkheden zichtbaar in de app en natuurlijk ook via de website>mijn Lauswolt. Via de website (helaas kan dit niet via de app) kunt u met de knop ‘week’ ver vooruitkijken. Om teleurstellingen te voorkomen, is het dus goed om voor uw komst naar de golfclub het starttijdenprogamma te checken.

Natuurlijk wensen we alle competitiespelers veel succes en vooral veel plezier toe!