GRO2management

GRO2 Management is Cees-Jan Groen. Hij is een fanatiek golfer en lid van de club met de mooiste baan in het Noorden. Onze golfclub dus.

Daarnaast is CJ een fanatiek groeier van bedrijven. GRO2 – ‘Grow Too’ – helpt startups, scale-ups en bedrijven met de ontwikkeling en implementatie van hun (internationale) groei-strategie. GRO2 biedt consultancy, coaching en (interim) management diensten met een focus op general management, strategie, marketing, business development & sales. Voor meer informatie, check de website.

Hole 16 is naast een van de mooiste golfholes in Nederland, ook een echte GRO2 hole. Een visueel uitdagende par-5 van de tee, uw drive heeft strategie nodig om het korte gras te vinden, waarna er nog een behoorlijke dosis focus nodig is om de risk & reward om te zetten in een birdie, of nog beter een eagle :-). Kortom, een echte GRO2 hole: drive, focus, reward, growing your game!