Hotel Landgoed Lauswolt

Hotel Landgoed Lauswolt en golfclub vormen samen het beste golfresort van Nederland. Dit beweren wij niet alleen, maar door Leadingcourses is Lauswolt uitgeroepen tot beste golfresort van Nederland.

Het hotel grenst aan de golfclub en kijkt uit over hole 1 en hole 9. Marc van Gulick is directeur van Landgoed Lauswolt en sponsort onder andere hole 9.

Voor een actief verblijf waarin u golf combineert met ware luxe en culinair genieten bent u bij Landgoed Lauswolt aan het juiste adres. Wilt u heerlijk vertoeven op een prachtig landgoed te Beetsterzwaag? Bekijk dan gauw de mogelijkheden.